Mantas

LHL taisyklės

3 pranešimų šioje temoje

Bendros Lygos Taisyklės
1.1 Lietuvos Haxball Lyga bus žaidžiama HTML haxballo versijoje.
1.2 Rungtynės bus žaidžiamos trečiadieniais ir sekmadieniais - 21:00 val laiku. Taurės rungtynių datos bus paskelbtos sezono metu.
1.3 Jei sezono pabaigoje, ar lygos taurės grupių etape komandos turi vienodą taškų skaičių, aukštesnę vietą lentelėje užims komanda (pagal tvarką). Komandų tarpusavio rungtynių rezultatai - įmuštų/praleistų įvarčių skirtumas.
1.4 Abiejų komandos kapitonų atsakomybė surasti priimtina kambarį (hostą). Rungtynės gali būti žaidžiamos bet kokiam kambaryje iki tol kol abiejų komandų kapitonai sutinka jame žaisti. Komanda negali būti priversta žaisti kambaryje kuriame jiems netinka. Jeigu abu komandos kapitonai neranda bendro sprendimo, rekomenduojama žaisti po 1 kėlinį vienas kito kambaryje. Patariame prieš prasidedant žaidimui išbandyti kambarį, jog nekiltu keblumų rungtynių viduryje.
1.5 Žaidėjų keitimai galimi tik įmušus/praleidus įvartį ar pasibaigus kėliniui. Draudžiama keisti žaidėjus kol kamuolys yra žaidime (išimtis, leidus priešingos komandos kapitonui)
1.6 Komandoms leidžiama turėti tik po vieną atsarginį žaidėją rungtynių kambaryje. Dviems ir daugiau reikalingas priešingos komandos kapitono leidimas.
1.7 Rungtynių kambariai privalo būti "nematomi" ir kambario nuoroda saugiai perduota kitai komandai. Rekomenduojama naudoti "Discord", kurio nuoroda rasite pagrindiniame puslapyje.
1.8 Komandai yra griežtai draudžiama klastoti žaidėjus. Bet koks įrodymas, jog žaidėjas buvo klastojamas prives komandą prie techninio pralaimėjimo ir kitokių nuobaudų (administracija pasilieka teisę nubausti atitinkamai pagal situaciją)
1.9 Bet kokio tipo piktnaudžiavimas per rungtynes nebus toleruojamas. Pakartotinai įžeidžiančios žinutės suteiks teisę administracijai nubausti asmenį (suspenduoti nuo 1-4 rungtynių). Be to, bereikalingas pauzės "P" funkcijos naudojimas tik tam, kad parašyti žinutę arba svarbiais momentais (kai žaidimo situacija labai palanki įmušti įvartį) griežtai draudžiamas. Tęsti žaidimą privaloma užtikrinus, jog abi komandos pasiruošusios žaisti.
1.10 Vieninteliai asmenys privalantys turėti administracijos teises kambaryje yra kambario kūrėjas (hostas) ir abiejų komandų kapitonai.
1.11 Prieš prasidedant rungtynėms, raudona komanda turi suteikti galimybę mėlynai komandai užsiimti pozicijas ir sulaukti patvirtinimo jog jie yra pasiruošę.
1.12 Įvarčiai įmušti po 5:00 neįskaitomi. Kėlinys tęsis 5 minutes, ne 5:01. Žaidimas suprogramuotas taip, kad tai neturėtu būti problema. Jei įvartis yra įvertintas laiku ir laikmatis sako 5:00, žaidimas dar kartą prasideda, o laikmatis grįžta į 4:59.
1.13 Rungtynės negali prasidėti (2v3) formatu. Rungtynių pradžioje neturint 3 žaidėjų skiriamas techninis pralaimėjimas. Vienintelis leidžiamas 2v3 atvejis, jei žaidėjas staiga atsijungia likus mažiau nei 1 kėliniui (privalo būti prasidėjęs 2 kėlinys) tokiu atveju leidžiama rungtynes pabaigti. Jei žaidėjas atsijungia pirmame kėlinyje, arba iškart po 1 kėlinio ir komanda neturi 3-io žaidėjo, kad ir koks buvo rezultatas iki to laiko, skiriamas techninis pralaimėjimas.
1.14 Po rungtynių komandų kapitonai privalo paskelbti rungtynių įrašą su įvarčių laikais (įrašo, o ne žaidimo metu). Rezultatai privalo būti paskelbti tą patį vakarą iki 23:59. Nepaskelbus įrašo laiku, rungtynės bus laikomos kaip nesužaistos ir laimėjusi komanda taip pat gaus 0 taškų.
1.15 Visi žaidėjai dalyvaujantys lygos arba taurės rungtynėse privalo būti oficialiuose komandos sudėtyse.
1.16 Visi žaidėjai, dalyvaujantys lygos arba taurės rungtynėse, privalo naudoti tokius pat slapyvardžius, kokie yra nurodyti jų komandų sudėtyse. Bet kokie iškraipymai yra draudžiami.
 
Lygos Rungtynių Formatas
2.1 Lygos rungtynės yra žaidžiamos 3v3 formatu (big) aikštėje, 2 kėliniai po 5 minutes be jokio įvarčių limito. Sužaidus rungtynes lygiosiomis pratęsimo nėra.
2.2 Laimėjusi komanda gauna 3 taškus, pralaimėjusioji 0 taškų, o įvykus lygiosioms abi komandos gauna po 1 tašką.
2.3 Lygos rungtynės turi prasidėti administracijos nustatytu laiku. Rungtynės privalo būti sužaistos ir paskelbtos tą pačią dieną iki 23:59 val.
 
Taurės Rungtynių Formatas
3.1 Taurės rungtynės yra žaidžiamos 3v3 formatu (big) aikštėje, 2 kėliniai po 5 minutes be jokio įvarčių limito. Lygiosios leidžiamos tik grupių etapo metu. Vykstant "knockout" etapui (pralaimėjusi komanda iškrenta) žaidžiamas pratęsimas.
3.2 Laimėjusi komanda grupės etape gauna 3 taškus, pralaimėjusioji 0 taškų, o įvykus lygiosioms abi komandos gauna po 1 tašką. "Knockout" etape sužaidus lygiosiomis žaidžiamas pratęsimas. Komandos keičiasi pusėmis ir žaidžia 5 minutes, įvarčių limitas 1. Neįmušus įvarčio per pirmąjį pratęsima komandos vėl keičiasi pusėmis ir žaidžia taip iki tol, kol viena komanda pelnys įvartį.
3.3 Taurės rungtynės turi prasidėti administracijos nustatytu laiku. Rungtynės privalo būti sužaistos ir paskelbtos tą pačią dieną iki 23:59 val.
 
Komandų Sudėtys
4.1 Komandos privalo turėti bent 4 ir ne daugiau kaip 6 žaidėjus komandoje.
4.2 Komandai leidžiama turėti tik vieną pavaduojantį kapitoną. Pavaduojantys kapitonai turės galimybę atidėti rungtynes, pridėti žaidėjus, tačiau išmesti teisės neturės.
 
Rungtynių Atkėlimas (Wildcard)
5.1 Kiekviena komanda turės po 6 wildcardus, kuriuos galės naudoti bet kuriuo sezono metu.
5.2 Kiekvienai komandai bus suteikti 2 papildomi wildcardai skirti naudoti tik taurės rungtynėse. Finalo atidėti negalima.
5.3 Atidėti paskutinių lygos rungtynių galimybės nėra. Visos atidėtos varžybos turi būti sužaistos ir paskelbtos iki sezono pabaigos.
5.4 Visos atkeltos rungtynės turi būti sužaistos per 7 dienas. Pavyzdžiui, rungtynės atidėtos sekmadienį privalo būti sužaistos iki kito sekmadienio. Nesusitarus dėl rungtynių peržaidimo - abi komandos gaus techninius pralaimėjimus.
5.5 Visi rungtynių datos pakeitimai turi būti pateikti likus valandai prieš varžybas. Nepranešus apie rungtynių atkėlimą iki nustatyto laiko, priešingos komandos kapitonas turės pasirinkimą - pradėti rungtynes priverstinai ar priimti wildcarda ir leisti rungtynes atkelti.
5.6 Abejoms komandoms sutikus žaisti rungtynes kitu laiku, naujos rungtynių datos, be priešininkų sutikimo atšaukti negalima. Jei negalite žaisti, priešininkai turi pilna teisę reikalauti techninės pergalės.
 
Transferai
6.1 Komandos neturės jokio transferų limito. Komandos galės keisti tiek žaidėjų, kiek tik panorės, tačiau jeigu žaidėjas bus sužaidęs bent vienas rungtynes sezono metu, jis negalės būti prijungtas į kitą komandą.
6.2 Žaidėjai sužaidę bent vienas rungtynes sezono metu, įstoti į kitą komandą galės tik per transferų langą arba pasibaigus sezonui.
6.3 Transferų langas atsidaro pasibaigus pirmajam sezono ratui ir užsidaro prasidėjus antrojo rato pirmosioms rungtynėms.
6.4 Rungtynių dieną, privaloma pridėti žaidėją likus ne mažiau nei valandai iki rungtynių pradžios, norint jog jis galėtų žaisti tos dienos rungtynėse.
6.5 Bet kokie komandos kapitono pakeitimai be administracijos žinios ir leidimo yra draudžiami.
6.6 Gavus leidimą ir pasikeitus komandos kapitonui, buvęs kapitonas neturės galimybės atstovauti jokiai kitai komandai iki sezono pabaigos.
 
Baudžiamosios
7.1 Makro naudojimas yra griežtai draudžiamas. Visi sugauti jį naudojant bus nubausti (suspenduoti 2-4 sezonams).
7.2 Vienas žmogus turi galimybę atstovauti vienai komandai. Žmonės naudojantis kelis ar daugiau "slapyvardžius" ir žaidžiantis daugiau nei vienoje komandoje bus nubausti (suspenduoti 2-4 sezonams).
7.3 Komanda surinkusi trečdalį techninių pralaimėjimų, nuo visų galimų rungtynių sezono metu - bus išmesta iš lygos. Jos kapitonas nubaustas (t.y uždrausta valdyti komandą 1-3 sezonus), o visos sužaistos ir likusios rungtynės užskaitytos techniniais pralaimėjimais.

Administracija pasilieka teisę keisti, pridėti, šalinti ir kitaip redaguoti taisykles. Taisyklių pakeitimai, papildymai ir pašalinimai bus paskelbti puslapio naujienose.
Mes taip pat pasiliekame teisę spręsti atitinkamas situacijas, kurios techniškai negali prieštarauti taisyklėms.
1 person likes this

Dalintis šį pranešimą


Link to post
Share on other sites

Taisyklių pakeitimai

 

5.1 Kiekviena komanda turės po 4 wildcardus, kuriuos galės naudoti bet kuriuo sezono metu.

Atnaujinta:

5.1 Kiekviena komanda turės po 6 wildcardus, kuriuos galės naudoti bet kuriuo sezono metu.

Dalintis šį pranešimą


Link to post
Share on other sites

Pridėta (03-08):

1.16 Visi žaidėjai, dalyvaujantys lygos arba taurės rungtynėse, privalo naudoti tokius pat slapyvardžius, kokie yra nurodyti jų komandų sudėtyse. Bet kokie iškraipymai yra draudžiami.

Dalintis šį pranešimą


Link to post
Share on other sites
Guest
Ši tema yra užrakinta.